Daily Mail
Svoju prehranu Could Be You Vučna Down?
Allure Magazine
Studija u British Journal of Psychiatry utvrdio da da ljudi koji su imali prehrane visoko u procesirana hrana je povećani rizik za depresiju-58 odsto ...
Depresivan? To može biti vaše High Fat Diet, procesirana hrana, Study Finds Attorney at Law
Može li vaša dijeta vam blues? Nova studija linkovi nezdravu hranu i depresija Examiner.com
Depresija povezana s junk food dijeta OnMedica
Seoul Times - Clara - That's Fit
sve »100 news articles

Izvorni pošta kliknite ovdje

Dopust Odgovor


Powered by SideWiki Blocker.